Paket från Fitnessguru.se

Var precis på posten och hämtade ut mina paket från fitnessguru.se, kan säga att kvinnan såg måttligt road ut när hon skulle hämta paketen. De väger nämligen 8,5 respektive 8,1 kilo. Jag förstår henne, det var inte roligt att bära dem ut till bilen heller. Inte bra alls för min rygg heller kan jag säga. Hela jävla benet domnade bort!
 
I ena lådan fanns massa One Meal, One Whey, Heat health (fettförbrännare), Jordnötssmör och shakes. Smakerna är Belgian Chocolate, Cappuccino och Vanilj & skogsbär.
 
I den andra lådan fanns fitnessnudlar. De innehåller inga kalorier! Dock lite läskiga eftersom de ligger i nå vätska.
 
Nu jävlar ska trimmas kropp kan jag lova. Känns dock som om jag är lite mer peppad än Gabi som jag än en gång lurat med på mina upptåg hahahaha. Antar ni märkar när jag börjar. Troligtvis nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0