Nu kör vi igen!

Har precis beställt en ny uppsättning av Herbalife. Fungerade ju förra gången men den här gången vill jag faktiskt mer, kommer bli ännu strängare med vad jag stoppar i mig och kommer bli mer motion än sist. Om jag så ska ta en timmes promenad varje dag och sen avsluta med lite styrka. Varför? Jag mår fortfarande dåligt av att se mig själv i spegeln eller på bild. Har inte varit så förr men nu är det så tyvärr. När jag så vissa bilder från föregående vecka ville jag bara gråta och gräva ner mig någonstans. Så kör Herbalife en månad nu och funkar det inte som jagt vill så får jag väl testa Cambridge som funkat för både Nina och Moa. (Ja jag är lite smått sentimental och låg idag, förlåt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0