Te rapporten

Kom just på att jag utlovade en rapportering över hur teet som jag köpte smakade. Den kommer nu =)

Himalaya - Luktar konstigt och starkt. Den var inte god alls. Den smakade väldigt starkt något som inte alls föll mig i smaken. Gav det till min granne Anna istället.


Choco - Luktar jätte gott, choklad helt enkelt. Smaken var däremot ingen höjdare. Smakade lite kaffe aktigt och jag tycker inte alls om kaffe så denna passade inte mig. Ska låta Nina testa det, gillar hon det är det hennes.


Licorice - Luktar lakrits, smakar lakrits. Visst det är lite speciellt i smaken så många kanske inte gillar det första gången. Jag var lite tveksam första gången jag drack det hon Nina men nu är det helt ok.


Classic Cinnamon - Luktar jättegott av kanel. Smakar lika gott och det är lite kryddigt. Är fortfarande mitt favoritte och jag kommer nog fortsätta med detta.


Roligaste med dessa teer är nästan den lilla lapp med visdomsord som sitter på snöret i slutet på varje påse. Detta fick jag idag:


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack=)

Får mig att tänka på dragon palace visdomsord



"you putting on weight time to start exercise"



haha.. den var inge snäll.

2009-11-06 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0