Jävligt god cider

Jag upptäckte för ett tag sen en ny cider som jag tycker är jävligt god. Peach Melba herer den, smaken en blandning av persika och vanilj. Det är också en Hannas cider, vilket gör att det är mindre socker i den. Därför är den inte lika söt och sliskig som cider kan vara ibland.

Servera denna riktigt iskall. Säger bara mums!!

Enda nackdelen är att det är bara 4,5 % i den. Vilket kanske inte är mycket om man ska festa på den (beroende på hur lättpåverkad man är). Men att ha till mat eller att kanske börja en förfest med.

Tycker dessutom att burken är väldigt fin! Om man nu kan säga det om en burk? =D

Rekommenderas!


Hannas Peach Melba

Kommentarer
Postat av: nina

Klart, det vet du ;)

Jasså, Hannas har alltid mindre socker i sig eller? =S

2009-05-17 @ 20:17:28
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag blir påverkad av en Smirnoff nuförtiden så jag behvöer nog inga starka grejjer längre...

2009-05-18 @ 04:10:35
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0