Jupiter ascending

Istället för att se Melodifestivalen igår gick jag på bio. Var och såg Jupiter ascending, sci-fi action med Milan Kunis och Channing Tatum i huvudrollerna. Har längtat efter denna sedan i somras när jag såg trailern första gången. Blev inte besviken, det var i stort sätt action från början till slut. Milan som skådis är emellanåt lite too much för min smak men helt okej. Behöver inte säga så mycket om Channing tror jag. Blir imponerad av varje film han gör numera, vilken utveckling från Step up. En annan som förtjänar mycket lovord är Eddie Redmayne som spelar Balem. Jäklar vilken insats! Han spelar även Marius i Les Miserables och Stephen Hawking i The theory of everything, en annan film jag vill se. En skådis att hålla koll på framöver.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vill se den! :)

Svar: Tycker jag absolut att du ska! =D
Emma

2015-02-08 @ 17:23:55
URL: http://esh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0