Bloggbyte

Tror att det varit sådan bloggtorka här eftersom jag inte riktigt känner att jag kan identifiera mig med bloggen längre. Designen har varit den samma sen 2013 tror jag och har gått lite ur tiden dessutom. Idag fyller denna blogg 6 år. Den startades i syfte att uppdatera familj och vänner hur jag hade det när jag flyttade hemifrån för att plugga.
 
Jag startade upp en ny blogg häromdagen som jag känner mig rätt nöjd över och har därför bestämt att det är dags att lämna denna bakom sig och börja bygga på någon nytt.
 
Nu har jag kanske inte gjort något stort varumärke av mig själv, det har aldrig varit min intension heller. Men jag hoppas att några av er som läser här följer med till den nya bloggen.
 
Den kommer innehålla mer tankar och funderingar i olika ämnen än denna har gjort.
 
www.emmasofiiah.blogg.se är det nya adressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0