Rekommenderas!

Köpte nya hårprodukter förra veckan. Doves schampo och balsam funkade inte på mitt hår, det blev torrt och frissigt. Det sa även hårfrisören när jag var där sist och det är första gången jag fått höra det om mitt hår. Råkade se att de hade halva priset på denna serie från L'oreal på Åhléns så var ju tvungen att slå till. Det finns olika sorter så kolla vilken som passar just dig om du vill testa.
 
Jag köpte för torrt och frizzigt hår, samt inpackning för skadat hår. Nu jäklar ska jag kurera mitt hår. Och visst på bara 3-4 tvättar så märker jag stor skillnad i kvalitet. Doftar även riktigt gått och är väldigt drygt dessutom.
 
Rekommenderas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0