Styrelseledamot

Hej bloggen,
 
Sitter och småkollar lite på idol. Är inte så jätteintressant faktiskt men vad ska man annars göra?
 
Tänkte släppa lite info om saker som jag pysslat med den sista tiden för det har hänt lite. Ni har ju inte missat att jag är ganska engagerad i hockey och Leksands IF. Leksands supporterorganisation Leksands Superstars har några grupperingar ute i Sverige. En av dem är Uppsala leksingar. En lokal grupp i Uppsala helt enkelt.
 
Till att börja med började jag twittra för Uppsala leksingar och sköta hemsidan. I söndags fick jag även frågan om jag ville ingå i styrelsen. Jag tackade naturligtvis ja. Det var kul och smickrande att bli tillfrågad. Kände mig även lite stolt. Det ska bli riktigt kul att se vart detta leder. Jag kommer att jobba för att inkludera alla i gemenskapen samt föregå med gott exempel bland våra supportrar.
 
Gå in på hemsidan om ni gillar Leksand och vill åka med på resor med oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0