Oral B Floss action

Sådär nu har jag testat borsthuvudet Floss action.
 
Nu ska jag erkänna att jag själv har köpt och använt denna tidigare eftersom jag har lite svårt för tandtråd. Får lite lätt kväljningar när man ska in och gnida mellan tänderna. Upplever dock inte att denna borste helt tar bort behovet av att använda tandtråd. Den kommer inte ner så långt mellan tänderna men den tar nog mer än en vanlig. Gillar även att borsthuvudet är lite större än den traditionella runda eltandborsthuvudet som följer med.
 
För att sammanfatta alla tre borstar: Läs separata utvärderingar: Trizone och 3D White.
 
Jag gillar Trizone bäst. För mig känns det som att den sliter minst på mitt känsliga tandkött och blir därför lättare att använda. Däremot kan jag tänka mig att emellanåt komplettera med de andra borstarna. 3D White kan vara bra om man ätit massa godis och druckit läsk (dricker ju inte te och kaffe). Floss action kan även den ha tillfällen då man behöver få lite extra rent mellan tänderna.
 
Nu är det dags att slutrapportera till Buzzador!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0