Tavla till vardagsrummet

Nu när soffan är beställd är det dags att planera nästa steg. Har helt tomma väggar i dagsläget eftersom jag inte vet hur jag vill ha det, eller har inte vetat iallafall. Så nu är det iallafall dag att kolla på något att ha på väggen bakom soffan. Hittade dessa "kombinationstavlor". Varje del är 20 cm bred och eftersom jag är kung på matte så blir det ca 110 cm brett på väggen med lite mellanrum mellan delarna. Perfekt!
 
Såklart har jag lite beslutsångest och vet inte vilken jag ska välja. Så, jag har valt ut några jag gillar och tänkte be om åsikter från er som läser bloggen. Väggarna är helt vita så har ingen tapet att ta hänsyn till. Jag har såklart tre favoriter men de avslöjar jag inte nu...
 
Vilken tycker ni är snyggast?
 
1.
 
2.
 
3.
 
4.
 
5.
 
6.
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tycker 1.3.6:)

2014-02-02 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0