OS

Ja det är OS och JA jag tänker prata om det.
 
Eller ja, har väl inte mycket att säga egentligen. Med tanke på att jag var sjuk i lördags så såg jag mer skidor än jag hade planerat men det var kul med två silver då iallafall.
 
Eftersom jag jobbar så ser jag i regler bara lite curling på morgonen innan jag lämnar hemmet och det som är på när jag kommer hem, samtidigt som jag gör annat. Eller igår, satt jag spikad då Tre kronor spelade. Jäklar vad bra.
 
Stor skillnad mot Damhockeyn. Kan inte rå för att jag inte tycker den är lika rolig.
 
Annars är P4 igång på kontoret hela dagarna så får ju uppdaterat vad som händer där iallafall.
 
Sitter just nu och är smått missnöjd över att jag inte kan se Kanada - Norge på Viaplay. Tänker inte betala 279 kr för resterande veckan när jag jobbar hela dagarna ändå. Betalar redan för sportpaketet på tv liksom.
 
Jaja, mat vore något. Håller tummarna för att Ryssland inte kör över våra damer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0