Inte den helg jag tänkt mig

Planen för helgen var OS-invigning med bästa Gabi igår, på menyn Tacos.
 
Idag var tanken att åka till Stockholm, på födelsedagskalas hos Evelina. Vid lite i 04 inatt grusades de planerna rätt rejält när jag vaknade och mådde riktigt illa. Hann nog inte mer än upp ur sängen och in i badrummet innan spyan var ett faktum, på golvet. Spydde lite till, sen var det ju bara att göra rent i badrummet.
 
Kunde krypa tillbaka till sängen innan det var dags igen, sen spenderade jag väl närmaste 30 minutrarna i badrummet, skakandes bredvid toan. Kröp tillbaka till sängen med hinken. Låg i fosterställning bra länge. Försökte få i mig lite vätska men det resulterade i ännu ett besökt till badrummet.
 
Helt plötsligt var klockan rätt mycket. Somnade en stund, mådde fortfarande illa när jag vaknade...
 
Vad dessvärre tvungen att avstyra alla dagens planer.
 
Nu precis har jag fått i mig lite nyponsoppa och sockerdricka. Magonten har börjat ge med sig och jag mår inte illa på samma sätt längre även om jag känner mig trött och sliten.
 
Blir soffan ikväll, matchen mellan Örebro - Leksand, som jag inte hade kunnat se annars. Sen lär det väl bli ett öga på melodifestivalen också.
 
Hoppas alla andra haft en bättre lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0