Filmar videoklipp

Blev tillfrågad igår om jag ville hjälpa till och filma ett videoklipp till en liten "kupp". Försöket är att få upp en nyversion av en riktigt bra låt som 1:a på itunes. Igår verkade det som en jättebra idé. Idag när jag ska spela in klippet håller jag på att dö. Känner mig riktigt ful och tillgjord. Hur många klipp har jag inte spelat in nu när jag sitter här och skriver om det... säkert 20 klipp, det ena värre än det andra. Övervägde ett tag att öppna flaskan bubbel som jag köpt till igår som ändå inte blev av... men nej.
 
Tror jag fått till det där videoklippet, och känner mig rätt nöjd. Jag är inte helt hundra hur stor del jag kommer få i den större videon men det var ändå riktigt kul. Känner säkert dö när videon släpps men WTF man måste ställa upp haha.
 
Nu ska klippet skickas iväg ;-).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0