Träning och godis

Avslutade arbetsdagen igår med att gå till frissan och körde ett killepass på gymmet på 25 min. Det känns idag vill jag lova. Trivs mycket bättre på Fitness24sevens gym än jag någonsin gjort på Friskis. Kanske därför jag får ut lite mer att gymträningen. Gillar fortfarande att gå på pass på friskis. Har börjat använda mig att gymboll och medicinboll i mina övningar.
 
Tänkte även dra till gymmet på dagen idag men av någon anledning kom jag inte iväg. Satte därför upp mina träningsgrejer som legat i garderoben 1 år och samlat damm. Helt ärligt var både mattan, bollen och hantlarna oöppnade. Men nu så är de använda. Körde ett pass på 30 minuter iallafall. Sen har jag ätit godis ;-).
 
Ska på bio med Emilia så lär cykla dit haha. Har gett mig själv friheten att äta så mycket godis jag orkar idag och imorgon för på söndag är det andra bullar som gäller. Detox och soppor, heeela veckan. Igår åt jag 10 godisar innan jag mådde illa så vi får se hur det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0