Igår var en bra dag

Inte bara att vi körde över Färjestad som äcklar mig. Behöver inte gå in på hur det återigen fick massa utvisningar med sig men vi åkte på skit... sak samma. Vi får anpassa oss. Boxplay var iallafall riktigt bra. Att Micke Johansson får sänka sitt gamla lag var ju som det skulle vara... Okej nu lämnar vi hockeyn för ett tag.
 
Eller nästan. Skickade efter en matchtröja igår. Hagberg med nr 13 på. Detta är för att 13 är mitt turnummer, jag vet inte hur det kommer sig men mamma har någon teori om att det kan vara för att hon är född fredag den 13:e. Det har iallafall aldrig hänt mig något dåligt på fredag den 13:e, så borde räknas. Hade även nr 13 på tröjan när jag spelade fotboll i mina unga dagar. Dessutom kändes det jävligt symboliskt för detta år. Såklart det är år -13 som saker och ting ska hända. Orkar inte tjata om allt bra som faktiskt hänt mig detta år efter 50 sorger och 70 bedrövelser efter examen.
 
Okej, NU lämnar vi all hockey.
Jag och Gabi var och såg The Conjuring igårkväll. Herre min skapare vilken läskig film. Höll på att göra ner mig och funderade gång på gång varför jag utsätter mig för skräckfilm på bio. Det är illa nog hemma, men då kan man iallafall gömma sig bakom något eller kura ihop sig under något. Snubben bredvid hoppa nog fem meter bara pga mig emellanåt. Se den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0