Hemma från Göteborg

Arbetsresan till Göteborg vart en riktigt lyckad och trevlig tillställning måste jag påstå. Träffade en jäkla massa härliga människor och lyssnade på roliga och inspirerande föreläsningar, vissa var lite väl basic men det gick. Maten var helt underbar på Ullevi och kan helt klart rekommendera mitt hotell till andra, mysiga rum och bra frukostbuffé. Hotell Spar Gårda. Insåg hur mycket som kretsar kring kaffepauserna dessutom, äta och äta lite till. Dock gick jag mot strömmen när jag ändå gjorde det när jag inte dricker kaffe. Bästa var helt klart popcornmaskinen. Älskade även att det fanns Wifi på planet och typ överallt man gick... framtiden!
 
Litet urval bilder från dagarna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0