State of Drama - Fighter

Skivan släpptes för ett tag sen men jag har inte riktigt haft tid att lyssna på den så det är vad jag roat mig med att göra nu på morgonen. Kan säga såhär, jag gillar den starkt. Skön musik att lyssna på, dansa eller bara ha på i bakgrunden. För mig så är den perfekt. Älskade ju deras melodifestivallåt Falling som såklart är med på skriva den också. Denna är en given skiva i min samling framöver, en av de få skivor jag faktiskt köper nu när man lever på spotify.
 
Låtlistan:
1. Can't Find You Anywhere
2. While The Heavens Fall
3. Falling
4. Fighter
5. Love 4 Money
6. Legendary
7. Are We Still Ok
8. Rain
9. Go
10. Maybe
11. All Of My Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0