Dags för fredagsmys

Behöver kanske inte nämna att jag och mamma varit runt och shoppat hela dagen. Åkte innan 12 och kom hem lite i 16. Helt slut är jag, behöver kanske inte nämna att jag är helt jävla värdelös på att äta numera. Tror jag behöver skaffa en karl som lagar mat till mig... NOT. Men har gått runt heeela dagen och det enda jag fått i mig är havregrynsgröten innan jag åkte, fick slänga i mig en shake när jag kom hem. Det är verkligen hög tid att styra upp detta med lite diet känner jag. Då bara ett tag, rena kroppen och få tillbaka suget efter mat.
 
Kvällen kommer spenderas hemma. Gabi kommer snart hit, hon ska hjälpa mig slänga i lite färg i håret. Sen ska vi göra tacopaj och mysa framför Leksand - Malmö med grönskaper och dipp. Känns som vi blivit nyttiga klubben här sista tiden. Förut moffade vi som bara den hahaha. Får se hur länge det håller!
 
Såhär road såg jag ut när jag satt i bilen och väntade på mamma. Hon skulle ju bara in på Coop och köpa toapapper men det tog tid vill jag lova. Hann ju kolla facebook, twitter, instagram och mailen med marginal.
 
Ibland är det bra fint ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0