Braun Silk-épil 7 SkinSpa

Jag har funderar på om jag ska skaffa mig en epilator i något märke som är bra och inget skit. Ibland är det så jäkla tröttsamt att sitta och raka sig eller gå till salong och vaxa benen. Vore skönare om man kunde göra det hemma i lugn och ro. Någon som har tips på en bra som inte kostar alltför mycket?

 

Annars fick jag mail idag från eleven.se om denna och då är det epilator och peeler i ett. Det som är negativt med hela kittet är att man får pröjsa 1699 kr för det. Lite för mycket tycker jag med tanke på att jag är osäker på hur mycket jag skulle använda peelingfunktionen.

 

-----------------------------------------------------

Allt du behöver för len och hårfri hy - Braun Silk-épil 7 SkinSpa Epilation & Sonic Exfoliation System för ben, kropp och ansikte, ett kit där du får med 5 funktioner för epilering och peeling!

Epilering

Nära-grepp-teknologi med 40 pincetter tar bort hår som till och med är så kort som 0,5 mm, och med ett högfrekvent massagesystem som aktivt stimulerar din hy hjälper dig att få en extra mild epilering. Med ett vridbart huvud som smidigt anpassar sig efter din kropps konturer och SmartLight som visar även de finaste hårstråna gör din epilering enkel och smidig.

Peeling

Peeling-borsten har mer än 3000 mikrovibrationer per minut så din hy exfolieras 4 gånger så effektivt jämfört med en manuell behandling. 10.000 fina borststrån tar varsamt bort döda hudceller och stimulerar cellförnyelsen i hudens yta - förfina din hy med denna fantastiska peeling.

Detta finns i kitet:
  • Exfolieringsborsthuvud (inkl. skyddskåpa)
  • Silk-épil 7 SkinSpa 7951 Epilation.
  • Rakhuvud, låter dig använda din epilator som en fullfjädrad torr rakapparat.
  • Epileringshuvud för känsliga områden.
  • Trimmer-huvud för att trimma håret på känsliga områden.
  • Ansiktskåpa, för att ta bort hår i ansiktet.
  • Uppladdningsbar - laddningsställ medföljer.
  • Nära-grepp-teknologi med 40 pincetter.
  • Högfrekvent massagesystem.
  • Vridbart huvud.
  • SmartLight.
  • Vattentät & tvättbar - så du kan använda den i duschen & badet, samt enkelt tvätta den direkt under kranen.
  • Använd sladdlös i upp till 40 minuter efter full-laddning.
  • Förvaringspåse medföljer.
  • Rengöringsborste.
  • Nätsladd.
  • 2 hastigheter.
  • 2 års garanti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0