Det går bra nu

Medarbetar/utvecklingssamtal igår. Jag tycker det gick bra, ingenting som kändes jobbigt eller så. Jag har faktiskt en bra bild av vad jag vill och vad som behövs. Dock var det 1 timme inplanerat möte det tog nästan 2 timmar.
 
På något höger glömde jag alla nyklar på kontoret. Detta inser jag såklart på bussen när jag är nästan hemma. Försöker ringa min chef för att se om han är kvar på kontoret. Inget svar. Fick jaga efter pappa istället som har min extranyckel. Tror nog att jag måste göra några kopior av hemmanyckeln och sprida ut. Det var mycket i huvudet igår helt enkelt.
 
Blev dessutom mat på Donken innan jag var tvungen att handla mat. Hade tänkt fixa matlådor igår men hann inte. Fick leta fram ut frysen så jag klarar mig denna vecka iaf. Lär bli en monstervecka utan dess like! Jag är redan trött...
 
Ska bli intervjuad för företagets tidning också. Det är mediagruppen på Daglig verksamhet som startat en. DV har öppet hus efter lunch i sina nya lokaler så vi ska dit och kolla lite. Ikväll är det Julfest, Wallmans julshop på Hyllan i Saluhallen. Låter fint det! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0