Sköna med att vara ledig

Det sköna med att vara ledig är såklart att man inte måste ta sig ur sängen av att en klocka ringer. Dock är jag så jäkla inne i mina dygnsrutiner att jag ändå inte sover länge på morgonen. Vanligtvis på lördagar vaknar jag ungefär samma tid som jag annars går upp. På söndagen kan jag sova kanske 1 timme längre. Efter denna helg är dygnet kaos så vill inte veta hur trött jag kommer vara imorgon. Helt klart värt det egentligen med tanke på vad som hänt. Ska försöka lägga upp lite bilder senare men insåg att det är 300 bilder som togs, eller egentligen mer men så många gick att behålla. Blev inte mycket bilder under matchen denna gång utan mer innan och efter.
 
Annars fick jag iallafall sällskap på kudden imorgon. Tingeling tyckte inte att det räckte med att vara lilla sked idag så hon kröp upp och la sig nästan på mitt huvud. Sötnöten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0