Middag med mormor

Eftersom mormor åker till norrland imorgon och blir borta ett tag, vem vet hur länge (?), så bestämde jag mig för att bjuda hem henne på middag idag för att fira lite att jag fyller år på lördag. Gjorde rostade rotfrukter i ugnen, fläskkotlett och lite grönsker och en jättegod senapssås till. Mormor var iallafall nöjd. Fick även hjälpa henne med lite tekniska saker med hennes mobil. Hon ska ju så långt upp i norrland att nätet går över på Finland om man inte ställer in Telia.
 
Mycket skumt väder för övrigt. Det har varit som och regnat om vartannat. Först har det inte varit ett moln på himlen och så kommer världens mörkaste moln och det öser ner. Jaja, så länge det är uppehåll imorgon när jag ska gå till jobbet.
 
Fick en fin lykta med ljus i. Öppnade den inte helt eftersom jag ändå ska flytta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0