Helt vanlig söndag

Ja jag vet att det är måndag morgon men min morgon igår var mycket mysigare så väljer att uppdatera om den istället. Mådde väl inte så jättebra när jag vaknade kl 07 efter att ha somnat efter 03. Men det blev bättre... Formel 1 racet började kl 09 så jag och Tingeling låg i sängen och mös (läs: myste? vissa svenska ord låter fula alltså) under större delen av racet. När det gick mot sitt slut delade vi på lite frukost tillsammans, dvs lite Keso då det var vad min mage accepterade vid den tidpunkten. Nog för att Tingeling äter en del konstiga saker men Keso... jaja så är det. Var roligt att se hur hon hanskades med "klumparna" iallafall. Verkar ha varit en ny upplevelse för henne så får nog inte äta ifred i framtiden heller. Sen passade vi på att leka en sväng innan vi kröp ner i sängen igen och sov i kanske 1,5 timme. Efter det kände jag mig som människa igen, F1-racet gick liksom i slowmotion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0