Försöker få tiden att räcka till

 Det har varit fullt upp hela helgen. Hela dagen idag på jobbet har varit sjukt intensiv så det ska bli skönt med 2 dagar ledigt. Troligtvis blir morgondagen allt annat än lugn. Vet ju hur valborg brukar sluta i det här sällskapet. Inte lika tidigt ner på stan imorgon men lär ju åka ner vid lunch för att sitta i parken nån timme, sen hem och fixa till sig för att sedan göra sig redo inför kvällen. Blir väl grillning och utgång.
 
Just nu är jag helt slut. Kom precis hem, har varit och tränat samt handlat mat inför imorgon. Vi som inte riktigt kan planera uppenbarligen och gör allt i sista sekunden. Det blir nog bra. Få se hur jag ska få till allt bara.
 
Två bilder från Hockeymatchen i lördags iallafall. La upp dem igår men då hände nå knas med inlägget så allt försvann och jag orkade inte skriva om. Får lägga in mer bilder och text om det hela en annan gång när jag har lite mer tid. Eventuellt onsdag om jag är bakis, eller ja det är jag nog men vet inte hur mycket ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0