Lördagsfika och medicin

I know, har brist på fantasi när det gäller rubriken just nu.
 
Har iallafall fikat och snackat skit med Anna på eftermiddagen. Det är alltid roligt att uppdatera läget när båda har fullt upp på olika håll. De har gjort det jättemysigt på kondis på torget där jag bor. Har inte varit där på flera år eftersom jag bodde några år i Örebro. Det var verkligen dags. Efter det gick vi hem till mig en sväng och spionerade på mina grannar på facebook hahaha. Måste ju hålla koll på läget ;). Har en ny granne en våning upp och han verkar vara lika gammal som mig men han hade låst sin profil hahaha. Kanske lika bra, det är inte hälsosamt. Min ena granne är för övrigt kompis med min farbror så är kul att vi bor på samma våning. Insåg även att två till av mina grannar och jag har gemensamma vänner. Alltså den här staden är för liten, ta mig härifrån!
 
Var till apoteket också och skulle ta ut mer smärtmedicin. Fick Citodon men Alvedonen kommer på onsdag, tur jag har kvar då. Vill inte leva på endast Citodon, det är inte bra grejer alltså! Mot smärtan kanske det funkar och man sover jävligt bra efter man tagit dem men de är inte så bra för kroppen i längden så hoppas kallelsen till sjukan kommer i veckan.
 
Just nu är det Djurgården - Troja-Ljungby (vad är det för namn på ett hockeylag egentligen) på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0