30e september

Sista dagen i september är här. Dagarna går sjukt fort, är det bara jag som tycker det? Tror detta år passerar snabbare än vanligt. Iof vart tog mina tre år i Örebro vägen?

Vet ni att det är sjukt skönt att ligga och dra sig i sängen på morgonen nu när det börjar bli höst. Det är nästan slöseri att försöka ställa alarmet, jag kommer ändå inte upp när jag tänkt mig. Idag är inget undantag, men fick tvinga mig till slut eftersom jag vill duscha innan jag ska iväg.

Idag är det Mickelsmäss i Örsundsbro, för er som inte vet är det en årlig stor marknad som anordnas där. Jättemysigt tycker jag! Så kläder, frukost och ringa pappa kanske så jag får tid på när vi åker.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0