25e september

LÖNING TJOHEJ!!! Eller ja jag är ju medveten om att 2/3 försvinner direkt när räkningarna betalas men man får väl vara lite glad iallafall?
 
Känner mig lite piggare idag. Fortfarande tung i skallen men ingenting mot hur gårdagen var. Halsen känns bättre, det kliar inte som den gjort i flera dagar och kan faktiskt andas genom näsan idag. Har inte hunnit ta nässpray än och tänkte inte göra det än heller, så lite som möjligt!
 
Helt sjukt dock är att det är typ fjärde gången är jag "sjuk", tredje med förkylning, på 7 månader. Åkte på en förkylning i början av traineeperioden, låg hemma i feber efter midsommar, veckan innan Lady Gaga var jag också förkyld även om det var 2-3 dagar sen var det helt borta och så nu igen. Tror aldrig jag varit sjuk så mycket ett och samma år under hela mitt liv, kanske när jag var barn men de senaste 15 åren då. Det är fan dyrt att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0