23e september

Ojojoj är det söndag nu igen? Vart tog veckan vägen kan man undra? Börjar känns mig lite krasslig dessutom. Vaknade igår med täppt näsa och så känns halsen inte helt hundra. Det kliar och svider lite och känner mig lite tröttare än vanligt. Blir till att proppa i sig vitaminer! Har sovit dåligt i 2 nätter dessutom.
 
Åkte ut till Lindsbro igårkväll. Var så god mat att jag fick en riktig matkoma, gick därför och la mig i ca 30 minuter och sov haha. Så jäkla trött blev jag alltså. Fick sällis av lillkissen så det var mysigt. Nu ska jag se årets sista GP2 race sen är väl tanken att jag ska med Malin på ankbytardag eller något sånt. Hon ska köpa en ny anka iallafall.
 
GubbHedlund ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0