20e september

Det betyder att det idag är dags att lämna in alla papper så att jag får pengar på tisdag. Mycket knapert på kontot just nu eller ja, jag har tom fått nalla lite på sparkontot för att köpa medicin. Vilket var precis vad jag gjorde igår. Köpte medicin, fick (av Emelie) världens godaste smoothies på Naked juice bar, Raspberry riot.
 
Köpte även ett par skor till vintern (pappa sponsrar). Men jag blev helt kär i dem och de var supersköna att gå i även med min rygg. Måste ju räkna med att få gå ett tag till med ont så blir ju inte skorna mindre bekväma när ryggen är fixad. Skorna ser ut som kängor men de är lite tjejmodell och kilklack, perfa! (fick dock inte till någon bra bild som gör dem rättvisa men på ett ungefär)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom där smothisarna är helt underbart goda! Riktigt fina skor också,har spanat in något liknande jag med :-)

2012-09-20 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0