14 september

Regn och rusk, kan morgonen sammanfattas med. Det har väl egentligen inte påverkat mig så mycket eftersom jag legat kvar i sängen till typ nyss. Hade ingen lust att gå upp alls. Vaknade vid 07 första gången sen vid 10. Men no stress idag. Till och med katten har hållit sig lugn och legat på soffan och sovit hela morgonen. Blir imponerad ibland. Har inga planer alls för dagen heller. Tänkte kanske vara lite mer seriöst i mitt jobbsökande men sen blir det nog till att läsa eller titta på tv. För övrigt är det bara skit på tv, förundras dem som kan sitta hela dagar framför tvn och faktiskt kolla på någonting. Kanske ta tag i någon av filmerna jag har liggandes på hög för att jag ska se dem, någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0