13 september

Arbetslös men framförallt sysslolös tar kål på mig. Tror min hjärna håller på att krympa till mikroskopisk storlek redan efter 3 dagar hemma (om man inte räknar med helgen). Det är äntligen torsdag idag vilket betyder att det imorgon är fredag (logiskt nog). Sen helg så att folk är hemma och kan aktivera mig lite.

Fick brev från vårdgarantienheten häromdan så väntar nu på min kallelse från Nacka närsjukhus, må den komma snabbt. Så nu ska jag ringa sjukreseenheten (?) och få lite information om hur och vad jag kan få hjälp med för att ta mig till Nacka när det är dags samt att jag lär slå en pling till vårdcentralen då mina smärtstillande håller på att ta slut. De får inte ta slut! Annars har det varit 2 bra dagar om jag ska se till hur mycket smärtan påverkat. Igår hade jag världens huvudvärk och jag trodde skallen skulle explodera, eftersom jag tar så mycket piller ändå så tänkte jag faan inte ta några till för huvudet. Det resulterade i att jag hävde i mig massa vatten istället och fick springa på toa minst 1 gång i timmen hela kvällen.

Dags för frulle och söka lite jobb (som inte finns).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0