11e oktober

Jahapp då har snart halva denna månad gått också. Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen? Kan säga så mycket som att det är iallafall inte skönt ute just nu. Känner mig lite glad över att jag tog mig ner i källaren och hämtade varmare kläder igår. Det kommer att behövas helt klart. Det utlovas nollgradigt eller minus framöver, det är inte så jäkla kul. I vanliga fall när jag fått en skön sommar kan jag ändå se fram emot vintern på sånt att att ja, låt den komma det är okej. Iår vill jag hoppa över vintern helt och hållet.
 
Trodde jag skulle till mamma och baka bullar idag men det blir inget av med det så nu får vi se vad jag ska roa mig med istället. Ska väl iallafall ta en sväng på diverse jobbsökarsidor. Har inte hunnit det under veckan så några lär väl ha kommit upp kan jag hoppas!
 
Såhär ser förövrigt min katt ut när något sitter och äter i hennes närhet! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0