Det är fredag!

Och det innebär att min första vecka på Länsstyrelsen är över om några timmar. Hur fort har inte denna vecka gått egentligen?! Det känns helt sjukt. Tiden går sjukt fort och att jag är sysselsatt hela dagarna gör att den går ännu fortfare. Känner mig inte så farligt trött efter veckan heller. Och då har det varit något varje eftermiddag efter jobbet också. Ser ut att bli full rulle i helgen med. Jaja sova får man göra när man blir gammal har jag hört.

Ska iallafall ringa till husläkaren idag om mitt ryggproblem. Behöver bättre tabletter mot smärtan eller en röntgen för att se att det inte är något galet. Som det är just nu blir det ju bara sämre och sämre. Ogillar.

Nej på med grejerna, packa väskan och drag och dra å jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0