När akuten

Heeela eftermiddagen har spenderats på När akuten med mamma. Hon har haft ont i foten och det blev bara värre så vi åkte. Så blev mycket sittande i väntrummet. Till slut kom vi hem iallafall. Mamma med diagnosen Rosenfeber så hon ska äta antibiotika i 10 dagar.

Gjorde jättegod Torsk idag. Citronsås och så in i ugnen med lite purjolök. Blir att göra igen!

Gabi kom hit och hade lite lördagsmys framför Scream 4 som sög. Tyckte aldrig att föregångarna var bra men denna tog priset alltså. Så satt vi och dregglade framför Gladiatorerna sen. Så nu har jag kört hem henne i samma veva som jag hämtade pappa. Erm hämtade pappas grejer och körde hem dem snarare. Han har åkt eckerö och skulle vidare till stan.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se Prince of Persia. Har hört att den är dålig men kan ju inte vara sämre än Scream 4 så jag tar risken hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0