...

Lika bra som dagen igår kändes lika förjävligt känns det idag. WTF, är mina känslor helt schizofrena eller? Kan iofs också bero på det just nu minst sagt intensiva smärta som jag har i benet/bäcknet/ryggen. Jag vettesjutton vad sjukgymnasten gjorde sist alltså, det gör ju bara ondare och ondare för varje dag som går och det är nästan 2 veckor till nästa tid. Vet inte om jag pallar. Trodde det skulle bli bättre, inte sämre. Från början var det mest smärta vid vissa rörelser nu är det typ konstant, varesig jag sitter, står eller ligger ner. Övningarna verkar inge göra något resultat heller.

Humöret blev inte heller bättre av att det inte finns några jobb som jag vill eller kan söka. Det suger hårt! Å andra sidan så ser jag fram emot praktik, om det nu löser sig med pendlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0