The hobbit

Precis hemkommen efter att ha sett The hobbit på bio. Tycker den var grym jag, nästan så jag blir sugen på att läsa boken nu bara för att. Nästan ännu mer sugen på att sitta hela dagen imorgon och spela tv-spelet dessutom hahaha. Yes jag känner mig riktigt jävla nördig faktiskt.
 
Känner nästan för att se den igen, känns som att jag satt halva filmen och var orolig för vart denna del skulle sluta. I och med att jag läst både boken och spelat spelet så har jag bra koll på handlingen från början till slut. Men som helhet satt jag och njöt. Peter Jackson är så jäkla duktig alltså. Verkar som de fått handlingen på denna att gå ihop med trilogin på ett bra sätt dessutom. Längtar redan efter resten...
 
Måste dock säga att några av dvärgarna var mycket snyggare i filmen är jag föreställde mig att de skulle se ut efter boken. Eller, ja så är det. Min favorit var iallafall Aidan Turner som spelar dvärgen Kili även om Thorin inte var fy skam heller ;).

Kommentarer
Postat av: P L A Y E - fejkad blond!

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig att välja vilken hårfärg jag ska färga till? RÖSTA I BLOGGEN ÄR DU SNÄLL! Kram! :)

http://playe.blogg.se/2012/december/vilken-harfarg-ska-jag-farga-till-2.html#comment

2012-12-17 @ 11:03:18
URL: http://playe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0