Som en ny människa

Efter att ha varit totaldäckad hela dagen igår så mår jag nu som en helt ny människa. Kan nog säga att det var någon form av matförgiftning. Vad jag kan ha fått i mig som ingen annan ätit är dock en mysterium. Kan inte komma på något konstigt eller annorlunda jag ätit, förutom att jag höll på med hundmat i samma veva som vi bakade julgodis men vaffan jag tvättade väl ändå händerna?! Aja gjort är iaf gjort. Mådde pyton igår, fick inte i mig mycket näring alls igår utan mer vätska. Syntes på vågen idag kan jag säga. -1,5 kilo sen jag vägde mig i lördags. Mesta är nog vätska också då jag förlorade en hel del igår. Hade även febekänningar på kvällen men det visar väl även det på hur påverkad kroppen blir av att tappa för mycket vätska och näring. Tvingade i mig en shake på kvällen för att få i mig lite måsten. Tror det har gjort susen iallafall. Så idag mår jag som en prinsessa efter att ha sovit 12 timmar. Återstår dock att se hur mycket jag kommer kunna äta idag men något är bättre än inget. Ska nu börja med lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0