Seg dag

Ja vad ska man säga om denna dag. Har varit uppe sen 9 och har inte fått mycket gjort. Eller ja jag har ju inte så jäkla mycket att göra heller som måste bli gjort. Har kollat efter jobb men har inte hittat ett sketet enda jobb att söka.. fanns några av intresse men när kraven är att man ska ha erfarenhet av diverse dataprogram så kör det ganska hårt samt några års erfatenhet. Mitt liv just nu!

Jag har iallafall varit ute på en långpromenad och efter det körde jag lite styrkeövningar hemma, rumpa, lår, armar, mage och lite så. Blev en skön genomkörare så jag är helt slut i kroppen. Men på ett skönt sätt, om det nu går?

Annars är det sjukstuga här hemma. Tingeling är inte alls sugen på mat, jag är lite orolig men det är nog normalt att de inte vill äta efter så tar kanske till kvällen eller natten. Hon ligger mest och sover iallafall men jag håller koll på henne i form av uttorkning iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0