Kastrering bokas på måndag

Har precis pratat med farmor i telefon. Hon tänker hjälpa mig med att kastrera Tingeling. Jag är evigt tacksam faktiskt. Egentligen skulle föredetta ägaren ha gjort det (för länge sen faktiskt), eftersom hon inte ska avlas på. Så vi gjorde ju en deal när jag tog över henne och det var att vi skulle dela på kostnaden för kastreringen. Men nu är det som det är och jag har inga pengar och han har inga pengar. Därför hjälper farmor till så länge tills den dealen kan slutföras.

Tingeling måste kastreras för min nattsömns skull men framförallt för hennes egen skull. Mena faan å gå runt och vara konstant kåt i en vecka var 3e vecka? Men hon är helt slut om dagarna... Springer runt och jamar massor och så däckar hon. Hur söt som helst min älskling men jag kan förstå att det är jobbigt och påfrestande för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0