Det är fredag

Inte för att det påverkar mig mer än någon annan fredag eller vardag eller helgdag. Denna helg är det visserligen Formel 1 från Singapore = glad Emma!! Det innebär också att mina andra planer får planerar efter och mellan de hålrum i schemat som finns under en F1-helg. Bara att acceptera höhö.

Men har inte mycket planerat för helgen iallafall. Håller på å tvättar nu, ska väl fika med brudarna senare, eller de fikar jag ser på eftersom jag inte äter och dricker sådant just nu. Sen blir det film ikväll och kanske imorgon kväll. Hänga ska vi göra iallafall. Jag är lite sugen på en spelkväll men få se vad de andra tycker haha.

Slänger in en lite bild på knasfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0