Busy day

Det är söndag men ändå har det varit full rulle. Tror jag gjort mer idag än på hela vecka totalt.

Först var Jonas här och pratade jobb dvs få in mig och Emilia i hans företag och med Millbert event. Kan bli spännande så få se om det blir möte i veckan med Millbert himself. De söker förresten säljare så någon som är intresserad hör av er till mig, de rekryterar via kontakter och inte typ Arbetsförmedlingen. Det är inte vad jag kommer jobba med men det är deras huvudsakliga syssla.

Efter det kom Emelie och Marris på besök. Vi satt och snackade skit i evigheter tror jag. Det blev någon timme iaf.

Nu är jag precis hemkommen från en tripp till Gränby centrum med mamma. Hon shoppade grejer till Osama som han ska ha med sig hem till sin familj, alltså presenter. Jag köpte kattmat till Tingeling och avsminkningsservetter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0