VFU-rapporten är klar

Hallelujah!! VFU-rapporten är nu klaaar! 40 härliga sidor blev det sammanlagt. Tror det är värre än C-uppsatsen med någon sida. Å andra sidan var nog C-uppsatsen värre på alla sätt man kan tänka sig att skriva istället. Kanske var för att jag hade lite problem med hur jag skulle få ihop resultat/analysdelen där. Det har inte varit några problem denna gång kan man säga. Så nu är det till att läsa igenom den och skicka in på riktigt. Härliga tider.

Det som ska göras är att presentera det jag gjort för alla höjdare inom landstinget. Så ska väl göra en powerpoint presentation till det hade jag tänkt. Men det tar inte alls så lång tid att göra så det hinner jag.

Detta ska nu firas med god lunch och så klippning halv 2. Håret är kaos nu så det behövs verkligen. Får acceptera att mitt hår är hopplöst när det är för kort och hopplöst när det är för långt. Mittemellan ska det vara i Sverige har jag hört ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0