Så jäkla effektiv

Asså jag är så jäkla effektiv i uppsatsskrivandet att jag ännu en dag är klar så jag kan gå hem vid 14-tiden. Ingen idé att sitta och nöta mer än jag behöver samt att jag skrivit så mycket nu att jag måste skicka in det för avstämning av handledaren på universitetet. Idag har jag sträck-kört ett helt resultat-kapitel så det som återstår är egentligen det roliga, själva poängen med arbetet. Det ska göras mallas, figurer och lathundar för att underlätta vid rekrytering. Denna del kommer bestå av att använda befintligt material och komplettera det som behövs och göra om där det ska göras om efter mitt tycke. Just nu är uppsatsen 20 sidor och det kommer minst vara 30 när innan jag är klar. Konstigt att denna uppsats känns mycket mer förlösande än C-uppsatsen. Kanske är för att denna inte är lika omfattande?

I vilket fall som helst ska jag träffa Anna på stan och så ska jag beställa min examenspresent från mormor eftersom hon kommer åka iväg så ska det fixas innan. Vad det är kanske jag berättar ikväll men jag är iaf jätteglad för den. Så fiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0