Arbetar hemma

Idag har jag bestämt mig för att arbete lite hemma innan jag tar tidig helg. Med tanke på att jag fått väldigt mycket gjort under veckan så känner jag att jag gjort mig förtjänt av en tidig helg faktiskt. Fick även feedback på det jag skickat in till handledare på universitetet och fick "oj du har ju hunnit långt med uppsatsen". Vilket känns skönt. Den enda kommentaren jag fick var att han tyckte att jag skulle ha metodkapitlet före teorin och så var det bara för honom själv att få bekräftat att han förstått vad jag håller på med. Så det känns riktigt bra. Kommer vara klar med det hela tills på torsdag om inte annat innan torsdag så jag kan använda torsdagen till att göra en powerpoint presentation till fredagen då jag ska framföra det hela inför alla personalchefer i landstinget. Det är skitläskigt om ni frågar mig men å andra sidan så har jag träffat alla och de är snälla och trevliga. Alla ser fram emot arbetet och det är kul!

Även lite tissel och tassel så det kanske har något för mig i sommar... men man vet aldrig, det är en svår tid för landstinget vilket gör det lite svårare. Vi får se på fredag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0