Vart tog tiden vägen, nu igen?

Har suttit och läst och grejat lite med seminarieuppgiften idag. Lini har ju varit lite upptagen idag så vi ska försöka slänga ihop något på förmiddan imorgon innan jag möter upp Anna och Emilia på stationen. Måste sortera min tvätt nu så den är helt klar. Min planering för dagen är lite som ett organiserat kaos. Jag undrar lite hur jag tänkte med tvätt-tid kl 19 när jag har träning till 18.15 och måste handla efter det. Jaja har ju en liste över det som måste handlas så det borde inte ta så jädra lång tid. Sen måste jag duscha och ha mig så jag kan platta håret imorronbitti innan det blir kaos det också. Det är bäst om det hinner självtorka innan man börjar platta det. Dessutom borde jag röja hemma om jag ska ha folk här imorgon! Så dags att sätta fart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0