Det går bra nu

Det går framåt. Saker och ting faller på plats. Även om jag inte fått något fullständigt besked om lägenheten så känner jag att ja den är min så är det bara. Idag har jag inte hunnit med att packa så mycket som jag hoppats men har varit mycket annat i form av samtal, jag t.o.m. missade min tvätt-tid. Typiskt säger jag om det. Jysk har iaf hört av sig om sängen och de kommer och hämtar den på onsdag eller torsdag. Så blir 1 eller 2 nätter i extrasängen eller i ÖBO sängen. Jag vet inte vilket som är värst om jag ska vara ärlig haha. Men min extrasäng har jag sovit i förr och den är inte så illa för att vara just en extra säng.

Det var även en tjej här och kollade på rummet. Hon har ju tänkte hyra det under de två månader som jag är i Uppsala. Det var en försiktig utländsk tjej som jag känner mig ändå trygg att hon inte kommer vandalisera stället. Så hon kommer hit på fredag igen och skriver på papper över vad vi kommit överrens om samt att hon får min extranyckel.

Nu ber jag för att uppsalahem hör av sig imorgon och ger mig besked om lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får den!!:-)

2011-03-21 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0