Vill du dejta? Nej tack!

Ibland förstår jag inte alls logiken. Att fråga några osammanhängande frågor där det ser ut som personen inte ens läser svaren. Sen frågan om vad jag gör 3 gånger på 2 timmar. Till det säga att jag ser bra ut och klämma till med ska vi dejta på det. Skulle jag inte vara intresserad och så av en annan skulle jag nog inte vilja iallafall. Mena konversation och lära känna varandra verkar inte existera sen det att man får känslan av att personen inte ens läser svaren. Asså det är facebook ingen dejtingsite?! Och så vill jag inte ens veta hur personen skulle vara om man dejtade eller ens i ett förhållande när denne frågade om vad jag gjorde 3 gånger på kort tid. Det skulle nog kväva mig. Sen är det så typiskt att man tyck inte kan prata mer för att jag inte vill dejta. Mena visst kanske tog på hans självförtroende men vad ska jag göra?

Någon som tycker jag handlar konstigt??

Lägger upp konversationen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0