Vänt på dygnet

Kunde nog inte slappna av och somna före kl 02 inatt. Helt sjukt ändå var jag ganska trött på kvällen eller det kanske var tristess? Igår var skittråkig! Funderar på att några kvällar framöver köra maraton på filmer i samma serie typ Sagan om Ringen, Harry Potter, Pirates of the Carribean, Twilight, Star Wars, Mumien, ja ni förstår bilden. Det skulle ju innebära att jag har något att roa mig med några kvällar framöver. Dock kommer problematiken in också, det är ju så jäkla tråkigt att kolla på film själv. Jaja får väl lära mig!

I vilket fall så hade jag ställt alarmet på 9 för att komma upp i tid för en gångsskull. Jag vill det i veckorna, så jag kan såsa lite extra på helgerna. Men det resulterade i att jag när alarmet ringde stängde av det och somnade om till lite över 10. Bra där!

Nu är klockan halv 12 och jag har iaf ätit frukost och duschat så det är ett steg på vägen. Nu ska jag fylla i examensansökan och så söka jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0