Rinner bort

Det är varmt och det är kvavt som sjutton. Jag vet man ska inte klaga eller ja vi svenskar är ju aldrig nöjda med vädret ändå men just nu är det jäkla jobbigt måste jag säga. Att svetten rinner är underdrift det kommer i floder känns det som men bara i ansiktet (?). Det är lite jobbigt när man försöker tvätta, städa och diska. Så jag funderar allvarligt på att vänta med duschen till precis innan jag ska iväg eller till efter jag gjort klart allt och inte behöver göra mer än att vara och gå till bilen då. Kan säga att tabletterna jag tar för förbränningen inte gör saken bättre eftersom de höjer kroppstempen men samtidigt är jag inte sötsugen mellan måltiderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0