Priceless

Min moster tittade in här om dagen för att se hur jag bodde och hämta nyckel eftersom jag matat deras katter. Så hade hon deras hund Milo med sig så jag stängde in Tingeling i badrummet en liten stund. Min moster ville kolla på henne lite snabbt och där stod hon i handfatet helt uppburrad. Så jäkla rolig såg hon ut. Så vi stängde dörren igen och strax efteråt gick min moster igen. Så jag öppnade dörren och ja där satt ju Tingeling fortfarande med raggen haha. Lyckades även fånga roligast minen på bild då hon skeptiskt kollar ut genom dörren för att se om hunden är kvar. Sen gick hon runt i lägenheten med ragg hur länge som helst tills hon däckade i soffan. Sötnosen då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0